Zijn we er klaar voor Mr en Mrs Spierings?

27 mei 2019 - Tilburg, Nederland

Wauw! De afgelopen maanden zo toegeleefd naar deze periode. Eindelijk weer eens lekker lang vakantie, de bruiloft en daarna heerlijk op reis.

De afgelopen weken hebben voornamelijk in het teken gestaan van onze bruiloft afgelopen vrijdag. Van te voren nooit gedacht dat er zoveel geregeld diende te worden en er waren ook nog best veel dingen die echt pas op het einde gedaan konden worden. Jurk ophalen, beamer en photobooth ophalen, versieren en knopen doorhakken over of we de ceremonie/fotoshoot en het eten buiten wilden of toch naar binnen wilden verplaatsen. Twee weken voor de bruiloft konden we het weer bij houden in allerlei apps en op verschillende websites. Dat heeft ons flink wat grijze haren gekost. We snappen nu heel goed waar de uitspraak 'niets zo veranderlijk als het weer' vandaan komt. Het weer kreeg een 10, een 7 en hoe dichter bij we kwamen hoe lager het cijfer werd. Het aantal mm regen daar en tegen naam juist lekker toe. Echt genieten om dan 38 keer per dag de weersvoorspelling te bekijken! De paraplu's waren al aangeschaft.. Mama is voor ons een kaarsje gaan aansteken bij de Hasseltse kappel en zelf hebben we even alle graven van de overleden personen om ons heen bezocht om hen te verzoeken wat zon toe te sturen...

En het heeft gewerkt!! Woehoeee wat was het een mooie lentedag. We hebben alles kunnen doen zoals we het wilden. Fotoshoot, ceremonie én het eten buiten! Het was van begin tot het einde een prachtige dag met zoveel lieve mensen om ons heen. We voelden de liefde gewoon! 's avonds was het een knalfeest. De dansvloer stond continu vol en er hing zo'n geweldige sfeer. Wij raken er echt niet over uitgepraat en zijn zo gelukkig!

3 dagen later moeten we toch weer even terug op aarde komen want er staat een prachtige reis op het programma. Morgenvroeg vertrekken we. Helaas staken ze bij ns waardoor het waarschijnlijk heel druk wordt op de weg. We vliegen om 10 uur en manlief zou het liefste om 3 uur al vertrekken. Gelukkig moet hij nu tegenwoordig ook naar zijn vrouw luisteren.. Alle spullen zijn gepakt en wij hebben er suuuuuuper veel zin in! Op naar een heel mooi avontuur en op naar heel veel mooie herinneringen maken :)